Ervaring Nieuwenhuis keukens

Beoordeling: 3.2 Nieuwenhuis keukens is 85 keer beoordeeld met een
gemiddelde beoordeling van 3.2 uit 5 sterren.

Ervaring Nieuwenhuis keukens? Alle Nieuwenhuis keukens ervaringen. Van plan bij deze keukenwinkel langs te gaan? Lees eerst deze reviews en recensies over dit bedrijf.

Wat was uw ervaring met Nieuwenhuis keukens? 

Zelf snel een recensie voor Nieuwenhuis keukens plaatsen? Makkelijk en zo gedaan. Help ons en anderen:

Klik hier – deel uw ervaring >>>

 

Cadeau – keukenmagazines

keukenbrochures-aanvragen

Meer dan 500 pagina’s gratis thuis ontvangen? Deze keukenmagazines staan vol met keukenprijzen, keukenopstellingen en tips over keukens kopen! Bestel het complete pakket met honderden pagina’s.

Klik hier om te ontvangen >>>

 

De momenteel goedkoopste keukenzaak vinden? Lees het overzicht:

Klik hier – Top 4 goedkoopste keukenzaken >>>

 

Nieuwenhuis keukens algemene informatie

Nieuwenhuis keukens is een onderdeel van de Mandemakers groep. Het is een prijsstunter die voornamelijk in het Noorden van Nederland in verschillende plaatsen zit. Nieuwenhuis verkoopt onder andere het merk Siematic keukens.

Wilt u de keuken wat goedkoper? Dan kunt u ook kiezen uit de Selekt collectie. Dat is de huis collectie van Nieuwenhuis keukens.

Nieuwenhuis doet alles – Niet alleen leveren en monteren van de keuken. Ook betegelen, leidingen verleggen – en het demonteren en afvoeren van de oude keuken is mogelijk.

Kom langs in de showroom en laat u inspireren door de Nieuwenhuis Selekt collectie. Een huisbezoek kan ook – De adviseur komt zelfs langs aan huis voor het beste maatwerk.

Bekijk hier de website.

Nieuwenhuis keukens vestigingen

Nieuwenhuis keukens is alleen vertegenwoordigd in het noorden van het land. Het bedrijf zit in de provincies Overijssel, Friesland, Groningen en Drenthe. Nieuwenhuis heeft showrooms Assen, Deventer, Groningen, Heerenveen en Meppel.

Er zijn recentelijk geen nieuwe showrooms bijgekomen of gesloten. Lees hieronder reviews, beoordelingen, klachten en ervaring Nieuwenhuis keukens.

    Geef deze keukenzaak een review!

     Beoordeling SlechtMatigNormaalGoedUitstekend

     Foto van uw keuken (optioneel):

    *Door uw ervaring te delen gaat u akkoord met de huisregels.

    98 reviews & recensies Nieuwenhuis keukens

    Beoordeling: 3.2Nieuwenhuis keukens is 85 keer beoordeeld met een
    gemiddelde beoordeling van 3.2 uit 5 sterren.
    1. Marc Fransens   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Bij ons is alles mis gegaan wat maar mis kon gaan. Inmiddels 5 maanden na plaatsing mist er nog steeds een deurtje voor de spoelkast. Op mail wordt ook niet meer gereageerd en vanuit de winkel doet men niets en verwijzen ze ons alleen maar naar de klantenservice. De oplossing schijnt nu bedacht en gaat om 2 extra scharnieren en 20cm kantband waar we inmiddels ook alweer een maand op wachten. Vanuit Nieuwenhuis komt ook geen enkele excuses of sympathie laat staan communicatie. Bij een aankoop van bijna €20K verwacht je toch betere service dan dit.

      Ik ben vandaag gebeld dat ze 21 november de scharnieren, het kantband en dus het deurtje komen monteren. Poging 3 om het deurtje af te hangen. Nog 2 maanden geduld hebben dus.

      Marc Fransens geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    2. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    3. S.Barends   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Wij zouden graag een tegengeluid willen laten zien met de slechte recensies die je her en der leest. Wij zijn tijdens het keuken-aankoop-traject ontzettend goed geholpen en kunnen ons dan ook totaal niet vinden in dingen die je her en der leest. Onze adviseur was hartelijk, correct en leverde een professioneel totaalplaatje. Alles klopte van begin tot eind, ook wij zijn goed geholpen in de winkel maar ook daarna nog steeds goed geholpen. Bij levering van de keuken was 1 kastdeur beschadigt, waar de bezorger ons notabene zelf op wees (anders hadden wij het waarschijnlijk niet eens gezien) 2 dagen later(!) was de nieuwe kastdeur er zonder beschadiging. Alle afspraken zijn nagekomen (en wij zijn heel nauwkeurig hierin) en al het contact met de winkel is prettig geweest dus wij zouden eerlijk gezegd blindelings opnieuw een keuken kopen bij Nieuwenhuis.

      S.Barends geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    4. Petra   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Nadat je een handtekening hebt gezet is de vriendelijkheid al snel verdwenen. Ze zijn totaal niet klantvriendelijk en denken niet met je mee. Alles verliep niet echt vlekkeloos. Nadat de keuken geleverd was( het monteren van prima) moesten we nog uit 2 maanden wachten op ons kooktoestel. Ik kan Nieuwenhuis keukens niet aanbevelen

      Petra geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    5. J.K   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Nieuwenhuis keukens Meppel:
      Keuken besteld en de koopovereenkomst getekend. Bij de opstelling van de onderdelenlijst is een fout gemaakt door de verkoper maar de tekening was wel correct. In de loop van het proces is die tekening ook aangepast door de verkoper zonder de klant daarop te wijzen. Bij de montage werd duidelijk dat de vormwand was vervangen door een goedkope wang. Het enige wat verkoper van Nieuwenhuis Keukens nu doet is alle verantwoordelijkheid afschuiven naar de klant en gaat op geen enkele manier in op de klacht. Ze nemen een erg arrogante houding aan. Je koopt dus een duurdere keuken dan die je daadwerkelijk geleverd krijgt.

      J.K geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    6. Sylvia   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      De aankoop verliep goed. Keuken Word geleverd , blijkt dat de bauknecht vaatwasser na één dag al een storing in te zitten. Monteur printplaat was nat. Nieuwe printplaat . Monteur vertrekt zelfde klacht. Weer monteur blijkt verkeerde machine kan niet op hoogte. Krijg een nieuwe
      Maar moet er 8 weken op wachten, vakantie heb je in april een nieuwe keuken gekocht he. Gisteren kwam de nieuwe machine…. nou geïnstalleerd de machine doet het tot zover maar nu is de kastdeur niet goed afgesteld. Ik wordt hier zo moe van. Waarom kunnen ze niet beter personeel in dienst nemen die hun werk goed doen. Ik ben behoorlijk teleur gesteld. Oja kom er ook achter de oven die geleverd is is niet de oven die wij besteld hadden 😡

      Sylvia geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    7. fam bruyn it sneek   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Vandaag tweemaal misleid door deze vestiging. Eerst zou er een stylist aanwezig zijn, was er niet want was net door de rug gegaan. De keukenverkoopster leek alleen op onze handtekening uit te zijn en stapelde daarom korting op korting. Maar een officieel prijslijst werd niet overlegd. Mogelijk gisteren 100% erop en vandaag 50% eraf? Joost mag t weten. Vertelde dat je heel makkelijk kon annuleren, hetgeen bij thuiskomst niet waar bleek te zijn. Je moet een brief krijgen van de notaris of bank dat je geen financiering krijgt wil je van deze koopovereenkomst af. Men is gewaarschuwd!

      fam bruyn it sneek geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    8. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    9. Rita   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Nieuwenhuis keukens in Assen denkt niet mee met de portemonnee van de klant, attenderen je niet op extra installatiekosten die je mogelijk maakt als je een andere indeling laat ontwerpen/uittekenen
      Hun antwoord: “ dat kun je toch zelf wel bedenken”
      Terwijl je duidelijk hebt aangegeven een bepaald budget te hebben
      Over advies geven gesproken….ik koop toch niet elke dag een keuken…
      Montage service van de Keukenman prima, advies in showroom bij de aanschaf zeer matig

      Rita geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    10. Friedeke   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Na 2 jaar en 11 maand de oven van Bauknecht (€1049,–)kapot. Nieuwenhuis keukens beroept zich op de 2 jaar fabrieksgarantie en gaat dit niet oplossen . Ons was 5 jaar garantie beloofd maar nu blijkt dat je de apparaten moet laten registreren. Is ons nooit verteld. Gelukkig rechtsbijstand verzekering.

      Friedeke geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    11. Wouter   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Waardeloos advies ontvangen. Theoretisch prachtig bedacht, praktisch niet uitvoerbaar. Ze weten van elkaar niet waar ze mee bezig zijn.

      Er worden de mooiste aanbiedingen beloofd, maar helaas blijft het daarbij. Melding van gemaakt, wordt vervolgens doodleuk afgeschoven naar een service-afdeling (waarschijnlijk naar de ‘grote’ Mandemakers groep) en je raadt het al…. tot op heden nog nooit teruggebeld. Rondom een teleurstellende ervaring.

      Wouter geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    12. Mark en Huang   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Eigenlijk was alles positief aan onze keuken. Wat meten opviel was de hartelijkheid waarmee je word ontvangen.

      Verder was het advies goed. Onze standaard keuken word meteen aangepast naar een professioneel model.

      Wij zijn tevreden!

      Mark en Huang geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    13. S.chippers   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Was uitstekend ,ook is men nog bezig een lastig probleempje op te lossen ,maar men heeft toegezegd dit in orde te maken
      Wij zijn gisteren verhuist en vandaag zouden we voor het eerst in ons appartement gaan eten ,bleek ons kook toestel met Bora niet te werken mijn vrouw naar de vesting Heerenveen gebeld,antwoord we doen ons best dit op te lossen paar uur later weer gebeld
      Toen ik thuis kwam wisten we nog niets ,daar was de vesting manager Zelfde verhaal ,vroeg dit had vandaag toch opgelost moeten worden ,na lang aandringen werd er toch weer gebeld ,antwoord was morgen om 12 uur word u gebeld dan weten we wanneer we het kunnen plannen Koop je een dure keuken dan mag je er van uitgaan dat je er toch mee kan koken
      Maar als er toch iets mis is grijp je direct in en los het probleem op, wij weten dus nu nog niet wanneer we thuis kunnen eten ??
      Zaterdag was de koper van onze woning om de keuken op te meten,vroeg hem waar koop je hem wist hij niet Mijn voorstel was ga even bij Nieuwenhuis kijken goede zaak prima keukens
      Hij heeft daar een complete keuken gekocht ,in plaats van dat ik daar voor word beloond wil men niet snel ons probleem oplossen
      Wat is uw mening als directie over dit punt ,Heb in mijn werkbare jaren grote projecten VW begeleid ,voor ons was de klant koning
      vriendelijke groet Simon Schippers 0627348413

      S.chippers geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    14. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    15. Rene   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Vorig jaar een keuken gekocht welke dit jaar geplaatst is. Verkoop in de winkel kunnen we niets over zeggen, goed geholpen en denk voor een nette prijs. Aangegeven dat wij niet graag bij de Mandemakersgroep vanwege de reputatie willen kopen, er werd ons verteld dat Nieuwenhuis er alleen inkocht (door de Filiaalmanager).
      Eind Februari werd de keuken bezorgt door…. De keukenman (Mandemakersgroep) incl. een compleet verwoeste magnetron. De keuken werd de dag erna door een ZZP-er gemonteerd. Deze gaf meteen aan dat de magnetron in het distributiemagazijn was gevallen en vervangen dient te worden. Monteur moest vragen of ik het nog te betalen deel wel alvast wilde betalen, maar hij had geen mobiele pin bij zich en vond het zelf ook een gênante vraag daar er nog niet 100%was geleverd.
      3 dagen later een oproep van Boschservices om deze te komen maken (lag echt letterlijk in 1000st). Waarop wij contact hebben gezocht met Nieuwenhuis in Meppel. Die gaven aan dat zij reparatie ook niet zouden accepteren maar dat moest ik met hun “Hoofdkantoor/ klantenservice” regelen. Deze blijkt in Waalwijk te zitten (oftewel Mandemakers). Zeer onbehouwen geholpen waarbij wij werden gewezen op de servicevoorwaarden en dat zij eerst zouden mogen repareren i.p.v. vervangen.
      Ik heb hun op mijn consumentenrecht gewezen dat er nooit is geleverd wat ik had besteld, een kapot product rammelend inladen en bij mij over de drempel schuiven betekent niet dat ik dat heb gekocht. Wij hebben een nieuwe, werkende magnetron gekocht. Veel discussies mar Mandemakers was niet te bewegen…. Tot dat ik aangaf dat de rekening nog niet volledig is betaald (deel achter gehouden voor oplevering na volle tevredenheid na montage) en anders daarvan zelf wel een magnetron zou kopen.
      Uiteindelijk veel excuses (vanuit de winkel) dat het allemaal zo niet is bedoeld (nadat ik een mail had gestuurd en aangaf mijn ervaring extern te publiceren). Ze wilden mij en m’n vrouw zelf wel tegemoet komen met een etentje o.i.d.. Gekozen voor 100eu VVV-bonnen.
      Nadat de keuken (2 weken later) inmiddels was opgeleverd met de magnetron, een zeer karig model, die wij bij aanschaf niet konden zien want er waren product wissels, maar vertrouwen want volgens verkoper gewoon een goede magnetron (draaiknop voor tijd en een draaischakelaar voor watt) hebben wij de rekening volledig betaald. De cadeaubonnen nooit meer gezien en op mijn mail, die binnen 2 werkdagen beantwoord moet worden volgens de auto reply, nooit meer iets gehoord.
      De keuken is gewoon verder goed, maar de service en liegen over het niet behoren tot DMG is treurig. Zoveel geld uitgeven behoort een feestje te zijn, niet deze diep trieste ervaring.
      Bedankt, Nieuwenhuis keukens te Meppel

      Rene geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    16. Victor   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Gastvrij welkom en zeer geduldige service in filiaal Deventer zou er zo weer heen gaan

      Victor geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    17. Kui   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Pffff nog herstellende van de waardeloze service, niet nagekomen afspraken, ontslagen contactpersonen, overgeplaatst of vertrokken, misrekeningen en montage van lik me vestje..aansluiten word niet gedaan bij montage en alle aansluitingen ontbreken ook!. En dat alles voor een duur betaalde keuken! Nog een extra kostenpost voor aansluiting bij een ander bedrijf. Op klachten mail word stelselmatig niet gereageerd. Was te verwachten uiteraard na dit hele traject. Kortom bedenk je tien x voor je een keuken koopt in het filiaal in Groningen!!

      Kui geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    18. Simon   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      goed geholpen door peter, keuken staat als een rots! wij denken terug aan een geslaagde ´operatie´ en hebben een prachtkeuken

      simon en harriet

      Simon geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    19. Geesje   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      De keuken bij Nieuwenhuis keukens in Assen gekocht. Op de afgesproken datum geleverd en de volgende morgen stond de monteur om 7.15 al voor de deur om de keuken te plaatsen . Na een kleine lekkage wat snel opgelost was, hoop ik jaren plezier van deze keuken te hebben . Daarom beveel ik Nieuwenhuis keukens in Assen van harte aan.

      Geesje geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    20. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    21. p.luining   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Zeer slechte service men houdt zich niet aan de afspraken. Op dit moment zit ik al meer dan een half jaar op een gift in de vorm van een bestek set te wachten en men kan niet vertellen wanneer die geleverd wordt. De mevrouw aan de balie locatie Groningen is veelal erg beledigend en erg arrogant. Daarnaast geeft ze als oorzaak van het probleem steeds haar collega de schuld. Ze zegt dan dat hij nog niet zo lang bij hun werkt en wel vaker fouten maakt. Ik vind dit erg ongepast en mijn probleem is hier niet mee opgelost.

      Ik hoop dat deze reactie een bijdrage kan leveren in het verkrijgen van mijn gift en dat de mevrouw wederom op haar functioneren kan worden aangesproken.

      mvg

      p.luining geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    22. Sharon   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Kwaliteit en verkopen goed. Na de montage nog een telefoontje, heel attent.

      Sharon geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    23. Ben   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Hele mooie keuken gekocht een aantal jaren geleden bij Nieuwenhuis in Assen. Nu is een deurtje beschadigd, contact opgenomen met de klantenservice, Nieuwenhuis Groningen zou contact met mij opnemen. Tot op heden niet gebeurd. Email gestuurd geen enkele reactie. Teleurstellend hoe zij met hun klanten omgaan en het was een hele dure keuken die wij bij hun hebben gekocht.

      Ben geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    24. Buursema   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      op een vrije zaterdagmiddag ¨even¨ op bezoek geweest bij Nieuwenhuis te Groningen. We werden hartelijk ontvangen met een hapje en een drankje, dit zorgde voor een gemoedelijke sfeer. Uiteindelijk zijn wij die zaterdagmiddag vertrokken met een prachtig ontwerp.

      Buursema geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    25. C P Schothorst   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Te veel druk om onmiddellijk te tekenen met een annulerings clausule die niet van toepassing was op mijn situatie.
      De annuleringsclausure dekt alleen het niet verkrijgen van financiering. Financiering was geen voorbehoud in mijn situatie maar de koop van het huis kon om andere redenen niet doorgaan.
      De keuken adviseur was hiervan op de hoogte omdat ik mijn situatie bij het begin van het gesprek duidelijk had uitgelegd.
      Ik had in ernstige problemen kunnen komen als ik de offerte had getekend. Advies: nooit tekenen voordat de offerte zorgvuldig is bestudeerd, met name de annuleringsclausule.

      C P Schothorst geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    26. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    27. Arjan   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Uitleg in de winkel is prima. Montage is waardeloos. Halve dag thuis en monteur komt niet opdagen. Kan gebeuren. Bij de herkansing heeft de monteur duidelijk haast.
      Uitschuifbaar deel van de schouw van de afzuigkap wordt niet aangesloten. Dit past niet volgens de monteur. Gevolg ik zit met een kier van 5cm moet ik zelf nog 30 min bezig met aansluiten. Prima te doen maar het gaat om het principe. Daar denkt de klantenservice anders over we hebben gekozen voor montage maar niet voor aansluiting.
      Ook de winkel kan hierin geen beslissing nemen en is liever druk met nieuwe klanten dan bestaande klanten.

      Arjan geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    28. Bert   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Onlangs keuken gekocht bij Nieuwenhuis Assen, we hadden verkoper Peter. Een zeer kundig man en absoluut niet opdringerig. Na ruim 4 uur mochten we de offerte meenemen en hier thuis even goed naar kijken. Na nog wat heen -en weer bellen en mailen (kloppen de maten wel etc) uiteindelijk de keuken in bestelling gezet. Bij aflevering werden de posities van de aansluitingen gecontroleerd en de dag erna werd de keuken geplaatst. Keuken werd geplaatst door een vriendelijke en meedenkende monteur (Jan). Al met al hebben we nu een hele mooie nieuwe keuken waar we erg blij mee zijn! OK ze zijn misschien niet de goedkoopste maar onze ervaring is positief. Kan mij wel voorstellen dat e.e.a afhangt van de verkoper. Wij kunnen Peter van harte aanbevelen.

      Bert geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    29. Nico   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Wat voor ons een belangrijk punt was bij het kopen van een keuken is dat deze snel geleverd kon worden. Hierdoor zijn wij uitgekomen bij Nieuwenhuis. Vanaf het moment dat wij de winkel inliepen tot het moment dat wij in onze nieuwe keuken stonden te koken zat nog geen 5 weken. En ondanks de snelheid van het traject ging alles zoals het hoort te gaan.

      Nico geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    30. A.P. Burema   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Wij zijn geadviseerd door Brian uit Groningen. Een zeer attente kerel die echt zijn best voor u doet.

      Wij bevelen hem graag aan.

      Met groet,

      Albert

      A.P. Burema geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    31. Onderhandel klant   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Prijzen die onderhandelbaar zijn is niet handig als je niet goed kunt onderhandelen.

      Onderhandel klant geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    32. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    33. Linda   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Wij hebben al een geruime tijd (negen jaar) een Nieuwenhuis keuken maar op een gegeven moment moet je dan beslissen; laten we de keuken waar we zo tevreden over zijn renoveren of kopen we een hele nieuwe keuken. Nadat wij verschillende recessies hebben gelezen over het renoveren, zijn we voor de tweede optie gegaan. Ook omdat er tegenwoordig zoveel mogelijkheden zijn binnen een bepaald budget. Wij hebben toen verschillende keukenzaken bezocht, waaronder ook ons vertrouwde Nieuwenhuis keukens. En net als de vorige keer voelde wij ons hier het best bij. En ja hoor! Wij zijn nog even tevreden als dat wij negen jaar geleden waren, misschien nog wel iets meer. Wat is het eindresultaat prachtig geworden!

      Linda geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    34. unkown   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      De definitie van klantvriendelijk. Behulpzaam, meedenkend en creatief. Daarnaast werden we verrast met allerlei lekkere hapjes en is de keuken natuurlijk prachtig geworden.

      unkown geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    35. Ed   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Keurig. We hadden een paar kleine dingetjes, maar die zijn keurig opgelost. Een dikke 10!

      Ed geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    36. I. Zoethout   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      In 2014 kocht ik een keuken bij Nieuwenhuis. Omdat we zelf niet handig zijn kocht ik deze in een totaalpakket met ook de installatie van de keuken. De installatie werd gedaan onder verantwoording van Nieuwenhuis door een bedrijf dat zij
      inhuurden (KTN). Deze maakte veel fouten waar we tot op heden last van hebben.
      Enkele weken geleden kwamen we er bij toeval (verstopt toilet) achter dat het water uit de gootsteen in de keuken rechtstreeks onder het huis loopt. De afvoerleiding was afgebroken.
      Bij het plaatsen van de keuken is het water van de zijmuur naar de muur aan de voorkant verplaatst. Het leidingwerk is hierop, door het door Nieuwenhuis ingehuurde bedrijf, aangepast.
      Een jaar geleden (2015) stond er opeens schimmel op enkele muren en bleek dat de oude leiding water lekte en niet was afgedopt.
      Nu blijkt dit jaar ( nov 2016) dat de verlegde leiding afgebroken is omdat hij niet gelijmd en gestut of opgehangen is. Elke loodgieter schijnt te weten dat een leiding dan gaat doorbuigen en afknapt.
      Nieuwenhuis stuurt hierop een deskundige die constateert dat het leidingwerk provosorisch is gedaan, zowel onder het huis als in de keuken zelf en hersteld dient te worden. Conclusie van Nieuwenhuis is vervolgens dat dit herstellen voor mijn rekening is omdat het leidingwerk niet door hen is gedaan???
      Er worden zo goedkoop mogelijk montage en installatiebedrijven ingehuurd om de kosten te drukken. Gevolg is dus prutswerk.
      Juist mensen die er geen verstand van hebben, zoals ik, denken het via een totaalpakket goed geregeld te hebben. Niets is minder waar, wees dus gewaarschuwd!

      I. Zoethout geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

    37. O Kroon   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Goed gevoel door het passende advies en interessante prijsopgave. Direct gekozen voor Nieuwenhuiskeukens en dat is goed uitgepakt! Fantastische keuken!

      O Kroon geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    38. PG   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Communicatie is altijd de sleutel naar een succesvolle samenwerking. Wij zijn enorm blij dat het complete team nieuwenhuis keukens haar uiterste best heeft gedaan om onze nieuwe rechte designkeuken foutloos aan te leveren!

      Mijn dank hiervoor!

      Pieter,
      Tolbert

      PG geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    39. Jay   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Nadat wij verschillende grote keukenzaken hadden bezocht (Keukenkampioen & Keukenconcurrent) gingen we nu naar een ietwat kleinere keukenzaak. Uiteindelijk zijn we uitgekomen bij Nieuwenhuis keukens in Deventer. Bij binnenkomst werden we vriendelijk ontvangen en kregen we vakkundig advies. Daarna hebben wij een 3D tekening laten maken door de adviseur en na wat onderhandelen sleepten wij er een mooie prijs uit. We hebben de tekening en offerte mee naar huis genomen om er over na te denken, maar zoals het er nu uitziet gaan wij wel tekenen voor deze pracht keuken.

      Jay geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    40. Van Tol   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Na een eerder bezoek aan de showroom in Groningen, waarbij ik mijn gegevens had achtergelaten werd ik een week later gebeld dat ik een prijs had gewonnen: 50% korting op een nieuwe keuken. Nou fantastisch dus! Er zouden geen voorwaarden aan verbonden zijn, vertelde de mevrouw nog aan de telefoon. We werden de zondag erop verwacht om de prijs feestelijk in ontvangst te nemen. Er werd ons dan ook een lunch aangeboden.
      Echter…. de prijs was geen prijs !!!
      Uiteindelijk bleken er zoveel voorwaarden dat de prijs maar 10% korting bleek (en dat terwijl er grote advertentieborden in de winkel staan dat er 35% korting op alle keukens wordt gegeven).
      Een dergelijk lokkertje om klanten in je winkel te krijgen, is de slechts denkbare reclame, als je de zogenaamde “prijs” waarmaakt.
      Foei Nieuwenhuis Keukens !!

      Van Tol geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    41. Greydanus   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Afgelopen augustus een rode showroomkeuken gekocht bij Nieuwenhuis in Heerenveen. Bij het aankopen van de keuken was niet geheel zeker of er een (volledige) zijwand in de keuken zou zitten omdat de keuken bij hen tussen 2 wanden stond. Dit zou geen probleem zijn en de verkoper zegde ons toe dit even uit te zoeken. bij het ophalen van de keuken na 2 maanden en bij plaatsing thuis (niet door Nieuwenhuis ) bleek de zijwand maar een halve te zijn. Laat dit nu net de kant van de keuken zijn waar je vanuit de kamer tegenaan kijkt (dat hadden wij ook gezegd tegen verkoper zodat hij wist dat het belangrijk was dat het goed was). Na minimaal 2 maal gebeld te hebben met Nieuwenhuis (zegde toe terug te bellen maar deden dit niet) bleek dat zij dit paneel niet konden naleveren, de fabriek had het niet meer…. Er volgde geen adviezen hoe dit nu wel op te lossen, er werd niet meegedacht, geen financiële tegemoetkoming, niets!
      Ze konden ons ook geen kleurcodes geven van de keuken dus bestellen bij een andere keukenzaak is daarmee ook lastig.

      Tot onze grote spijt heeft ook onze inductieplaat het na 1 week begeven. wij hebben een elektriciën erbij gehaald en naar blijkt is de plaat voor de helft stuk.

      Weer contact opgenomen met Nieuwenhuis Heerenveen. Nieuwenhuis wil geen zaken met ons doen, wij moeten het maar bij de fabrikant van de inductieplaat regelen, dat doen zij dus niet voor ons. De fabrikant geeft aan dat het onder garantie valt maar heeft niet eerder tijd dan na 3 weken… dat is best lastig koken!

      De klantvriendelijkheid en de behulpzaamheid zijn verdwenen op het moment dat de keuken betaald is. Waardeloze zaak en als ik ooit van mijn leven weer een keuken wil kopen, zal dat niet bij Nieuwenhuis zijn en dat zal ik dan ook aan een ieder bekend maken.

      Greydanus geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    42. P. Kooistra   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Onze onzekere zoektocht kwam bij nieuwenhuis keukens tot een goed einde. Alles is professioneel aangepakt en het project is volgens ons gevoel goed ´in beheer´ geweest. Ook de tips en dingen eerlijk durven afraden gaven ons een goed gevoel.

      P. Kooistra geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    43. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    44. henk   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Keuken gekocht in Groningen. De enige zaak waar met veel aandacht alles tot in de puntjes voor je werd uitgewerkt en werd nagedacht.

      Helaas ging er met de levering echter alles, maar dan ook alles mis. Plinten die ontbraken, een ladekast die niet paste. De boiler waar geen rekening mee was gehouden, een werkblad te kort, het andere werkblad vol metaal vlekken en strepen. En nu 2 weken verder weten we nog steeds niet over hoe en wanneer het wordt opgelost. Zit je dan met een halve chaos aan keuken in je huis en niemand die je meer informatie geeft

      henk geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    45. Gerard   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Onduidelijke instructie welke werkzaamheden voor ons of Nieuwenhuis zijn. Veel onderaannemers die allemaal iets doen. (Niet één partij voor installatie)
      Nu, na 2 maanden combi magnetron stuk. Monteur komt na 3 weken en moet nieuwe in. Ook hier weer 4 weken op wachten want het is druk.
      Al met al erg rommelig en ben niet tevreden over de gang van zaken. Reactie van Nieuwenhuis, vervelend voor u.
      Dit was de eerste en laatste keer hier.

      Gerard geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    46. Desiree   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Aanpassing van bestaande keuken door Nieuwenhuis keukens, Hoogte van de plint niet goed opgenomen waardoor het kastje hoger is dan gepland.
      De koelkast deur is niet goed bevestigd.
      Verder een prima prijs en goede service.

      Desiree geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    47. KB76   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Hapje drankje professionele werkwijze geen spijt van Nieuwenhuis keuken 🙂

      KB76 geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    48. Broekhuis   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Een ietwat stroef begin, maar zeker geslaagd! Goede oplossing bedacht voor onze slecht uitkomende keukenmaten. Nieuwe keuken is perfect geleverd.

      Broekhuis geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    49. Bert   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Jan Willem heeft ons erg goed geholpen bij Nieuwenhuis keuken. Zijn deskundigheid en de vriendelijkheid van de overige collega’s hebben zeker bijgedragen aan het traject. De keuze is gevallen op een standaard showroomkeuken. Hier waren nog een aantal zaken in aan te passen zodat de keuken helemaal naar wens zou worden.

      Bert geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    50. Ph   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Goede ontvangst gehad en het gevoel serieus met onze plannen bezig ter zijn, ondanks dat de plannen voor onze nieuwe keuken op langere termijn zijn.

      Ph geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    51. A.Zonneveld   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Service Nieuwenhuis VERGEET HET MAAR.
      bijna 3 maanden bezig met de sluiting van onze keukenkast.
      foto’s sturen sluiting af gegeven. nog steeds geen oplossing.
      Nieuwenhuis durft zelf geen beslissing te nemen om iets te bestellen wat misschien een oplossing kan zijn.
      we moeten zelf maar op internet gaan kijken en hiermee is het na maanden t.a.v. Nieuwenhuis afgedaan.
      Hierbij geef ik Nieuwenhuis op voor de koude douche.

      A.Zonneveld geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    52. Gonzales   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Vriendelijk, voorkomend, duidelijk en goede prijs

      Gonzales geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    53. Carl en Mirjam   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Mijn vrouw en ik waren al ruime tijd bezig met een nieuwe keuken, wij wisten alleen nog niet zo goed hoe we de ruimte moesten indelen. Toen ikzelf een dag vrij was ben ik naar het Vesta (wooncentrum in Groningen) gelopen om daar meer advies te vragen en dus ook kwam ik ook bij Nieuwenhuis keukens. Gelijk kwam de verkoper naar mij toe om te helpen, maar ik wou zelf liever nog een rondje kijken in de showroom. Nadat ik mijn ronde had gelopen in de showroom vroeg toch maar advies aan diezelfde verkoper, Arnold. Bij hem heb ik precies verteld wat wij in gedachten hadden en welk budget er beschikbaar was. Mijn wensen waren iets te hoog qua budget dus moesten we wat schrappen in de wensen. Hier was ik op zich best wel teleurgesteld in, uiteindelijk had Arnold samen met mij toch een keuken ontworpen. En wat was die mooi, in één keer was de teleurstelling weg! Heel enthousiast naar huis gegaan om met mijn vrouw te overleggen en gezegd dat ik in de loop van de dagen zou terug komen. Toen mijn vrouw het ontwerp zag was zij net zo enthousiast als ik, daarom zijn we ook de dag erna er al naar toe gegaan. Het is een glanzen greeploze keuken met een stenen blad geworden! Wat ik vooral een aangename ervaring vond bij Nieuwenhuis is dat Arnold een eerlijk advies gaf van wat er mogelijk was, en geen langdradig verhaal er om heen. Daarnaast ga hij zeer vakkundig advies en dacht heel goed mee.

      Carl en Mirjam geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    54. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    55. P Lokke   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      De keuze voor de keukenapparatuur is behoorlijk lastig. Er zijn zoveel verschillende merken te verkrijgen. Iemand ervaring met Siemens, Miele, Whirpoel en Bosch? Graag hoor ik meer over deze merken.

      P Lokke geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    56. Wiegersma   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      In maart 2014 nieuwe Siemens keuken van Nieuwenhuis Keukens (totaalpakket = alle werkzaamheden door Nieuwenhuis).
      Voor inbouw gemeld dat afvoer oude gootsteen erg slecht was. Niettemin door aannemer via 6 meter buis met 4 haakse bochten nieuwe afvoer aangesloten op oude afvoer. Geen controle riolering uitgevoerd. Nu afvoer steeds slechter.
      ‘De Keukenman’ stelt vast dat afvoer op die manier vragen om problemen is.
      Nieuwenhuis klantenservice zei dat in dat geval de kosten voor de aannemer zijn.
      Aannemer Dijkstra stelt dat het aan de riolering ligt en niet aan de afvoer want dat ‘mocht’ op deze manier.
      Offerte gekregen voor zowel verbetering afvoer als oplossen rioleringsprobleem. Nieuwenhuis stelt nu dat omdat het niet aan de aanleg van afvoer ligt de kosten voor mij zijn – aannemer zegt immers dat het mag…
      Voorstel om riolering te verbeteren op eigen kosten en als dat niet blijkt te werken alsnog op kosten aannemer de afvoer te verbeteren wordt niet geaccepteerd.

      Een zeer klantonvriendelijke benadering met een weigering de klacht op te lossen vanwege een door hen moedwillig verkeerd voorgestelde situatie – de aannemer die de afvoer goed had moeten aansluiten gaf zelf een oordeel over de wijze waarop dat was gebeurd en – o wonder – vond dat het goed was gedaan (‘het mocht zo’). Nieuwenhuis Keukens gaat daar (natuurlijk) in mee ondanks het zeer uitgebreide negatieve rapport van de medewerkers van De Keukenman die de keuken hebben ingebouwd.
      Zeer slecht!

      Wiegersma geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    57. Arnold   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Wij bevelen Nieuwenhuis voor een eerlijk en duidelijk advies. Wij waren namelijk al een hele tijd bezig met een nieuwe keuken. Alleen we wisten nog niet precies hoe we deze wilden indelen. Op een rustige regendag hadden we geen idee wat te doen dus zijn we samen naar het woonforum festa gegaan en dus ook bij Nieuwenhuis langs gegaan. Nadat wij eerst met zn tweeen door de showroom zijn gelopen, werden we aangesproken door Arnold. Vriendelijke man die voor ons een mooi keukenontwerp had gemaakt die zowel ik als mijn man heel mooi vonden. Toen hebben we besloten om er nog een paar nachten over te slapen, maar toen we thuis waren waren we eigenlijk zo enthousiast dat ik heb besloten om de volgende dag terug te gaan (zonder mijn man ivm werk). Nu hebben we een mooie glanze greeploze keuken met een stenen werkblad. Bedankt Nieuwenhuis en Arnold!

      Arnold geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    58. Yvonne   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Wij hebben onze eerste Siematic keuken gekocht, geen goedkope keuken maar ja je hebt dan ook 10 jaar garantie.
      Waarop is mij niet helemaal duidelijk. Want na goed 2 jaar liet de verf van de greeplijst al los op een plek waar je niet met je handen aankomt. Hun reactie was dat dit normaal is omdat je de keuken gebruikt en dus zijn dit voor hun gebruikssporen. Een nieuwe lijst kost ons € 150,00 wat een service. Ik zou zeggen ga voor een goedkope keuken onze ervaring daarmee is echt goed en deze ervaring is gewoon slecht.

      Yvonne geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    59. Linda   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Tijdens het bezoek aan de winkel in Groningen zijn we geweldig geholpen door het aanwezige team. Geen enkel detail werd over het hoofd gezien. Onze dank aan Natascha voor de lekker lunch en koffie. Erik Jan heeft ons geholpen om de gewenste keuken samen te stellen. De keuken in een 3d ontwerp verwerken heeft een collega gedaan. Om ons volledig te ontzorgen in het gehele proces heeft nog een andere collega de laatste plooien ook gladgestreken. Kan niet anders zeggen dat de showroom in Groningen een hecht team is dat voor je door het vuur gaat. Groetjes Linda

      Linda geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    60. Iloon   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Het was voor de tweede keer dat we een keuken bij Nieuwenhuis hebben aangeschaft. Ditmaal zijn we geholpen door Barbara, naar volle tevredenheid. Iets nieuws voor mij: ze kwam zelfs aan huis om alles door te spreken. Toen de keuken geplaatst was werden gebeld met de vraag of alles naar wens is. Perfect.

      Iloon geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    61. Bo   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Klantvriendelijkheid en benadering verdienen een dikke pluim.
      Ondanks dat het een lange zit was, heeft de hele vriendelijke atmosfeer ervoor gezorgd dat we hebben besloten direct de keuken te kopen.
      Kan niet wachten tot de levering heeft plaatsgevonden.

      Bo geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    62. Koster J   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Ik heb dit jaar 2x een keuken gekocht bij nieuwenhuis keukens, bij Sandy. Ze is leuk in contact en weet duidelijk veel van keukens. Ze kon vooral goed luisteren. De leverdatum was voor mij extra spannend maar werd gehaald . Dank Nieuwenhuis keukens!

      Koster J geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    63. Steenwijk   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      De service is er na de koop nog steeds.. ik spreek uit ervaring
      Het systeem van de grote lades in onze keuken liep niet soepel meer
      Een keer contact opgenomen en er werd actie ondernomen
      Het is opgelost door een van hun installateurs
      Het zijn aanpakkers en ze doen wat ze beloven

      Steenwijk geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    64. catootje   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Ik ben zeer te spreken over nieuwenhuis keukens. Voor een mooi prijs heb je er prima keukens. De service is er trouwens uitstekend; helder in communicatie en klantgericht. Ik kan ze van harte aanbevelen.

      catootje geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    65. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    66. nasa   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Fijn ontvangen in het filiaal in Assen. We kregen koffie aangeboden en zijn om de tafel gaan zitten met een ervaren specialist (zijn naam is volgens mij Arnold) wie uitgebreid de tijd heeft voor ons nam. Totaal niet opdringerig zoals je vaker over keuken winkels leest, in deze winkel hangt een ontspannen sfeer. We hadden en keuken uitgezocht en hier een 3D-tekening van laten maken met daarbij een offerte. In eerste instantie voelden wij ons bezwaard over het feit dat we toch voor een andere keuken wilden gaan. Het positieve is dat er zonder gedoe voor de definitieve keuken gewoon opnieuw de benodigde tekeningen en de bijbehorende offerte is gemaakt. Dat is de service die we zochten!

      nasa geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    67. Geslaagd   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Een poos geleden waren we op zoek naar een keuken en we hadden al verschillende bedrijven bezocht. Soms zagen we een mooie keuken, maar dan viel de houding van de verkoper tegen. En soms werden we vriendelijk geholpen, maar dan zat er geen mooie keuken bij. Te degelijk, eenvoudig of van goedkope kwaliteit. Bij Nieuwenhuis troffen we een vernieuwend en gevarieerd aanbod. We zagen er een voorbeeldkeuken die van indeling leek op de schets die wij zelf hadden gemaakt. Met de hulp van verkoopmedewerker Banachie hebben we binnen no time de keuken samengesteld. Met de indeling die we wilden en (niet onbelangrijk) voor een eerlijke prijs.

      Geslaagd geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    68. gen lee   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      opdringerig
      zijn alleen gericht op het zetten van een handtekening
      weinig kennis

      gen lee geeft2 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 2 uit 5 sterren

      • Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van gen lee:

        Beste heer/mevrouw,

        Bedankt voor uw feedback, dit waarderen wij enorm. Echter vervelend dat u deze ervaring heeft opgedaan. Mocht ik u toch nog ergens mee van dienst kunnen zijn verneem ik dat graag!

        Met vriendelijke groet,

        Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens

    69. Mars   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Op 29 december 2013 hebben we een keuken gekocht bij Nieuwenhuis in Assen.
      Thuisgekomen bleken er enkele fouten in de overeenkomst te staan, dus terug naar de winkel. Daar roken we onraad omdat de ’tijdelijke’ decemberactie nog steeds liep en de door ons bedongen showroomapparatuur ook aan iemand anders verkocht was.
      Bij het inmeten kwamen nog een aantal fouten aan het licht.
      Veel brieven gestuurd en na gesprekken met bedrijfsleider en rayonmanager dachten we dat alles rechtgezet was. Helaas: In oktober 2014 kregen we een keuken die sterk afweek van de keuken die we gekocht dachten te hebben. Ten einde raad juridische hulp ingeschakeld en zelfs in maart de directeur op bezoek gehad.
      Goede hoop op een oplossing, van alles toegezegd, maar we hebben nu al meer dan een jaar een verkeerde keuken in ons huis staan, mails, telefoontjes worden niet of vaag beantwoord…

      Mars geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van Mars:

        Beste meneer, mevrouw,

        Wat een vervelende situatie! Ik wil graag uw order inzien om te bekijken wat er mis is gegaan, zou u uw ordergegevens willen mailen naar webcare@nieuwenhuis.nl? Alvast bedankt!

        Met vriendelijke groet,

        Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens

      • Mars  reageert op de beoordeling van Mars:

        Beste Wendy,

        Wat er allemaal mis is gegaan, is binnen jullie organisatie bekend: Ik heb inmiddels al zoveel ‘vaste’ contactpersonen gehad, dat volgens mij iedereen op de hoogte is. Maar niemand die de kwestie oplost.
        Ordernummer is 2 1434 053095.
        Gisteren heb ik zelf voorgesteld welke (definitieve) oplossing ik voor ogen heb. Ik ben in afwachting van een reactie van de heer C.

    70. erik   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      In winkel geholpen door jongedame die geen verstand had van keukens (achteraf achtergekomen), die dingen toezegde die niet waar gemaakt konden worden.
      Keuken verder naar wens, maar de monteur zeer !!!! slecht. Slechte afwerking keukenkastjes, plinten verkeert afgemonteerd, schade toegebracht aan achterwand kastje zonder dit te melden, verkeert afmeten van achterwand, afzuigkap niet aangesloten op afvoerpijp, bedrading van afzuigkap in motor afzuiginstallatie gelegd
      ( monteur Gutmann v.u Duitsland heeft schade verholpen), zeer lange wachttijden bij afhandelen fouten en problemen. Kortom geen aanrader.

      erik geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Webcare Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van erik:

        Beste meneer,

        Dank u wel voor uw feedback. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat u deze ervaring heeft opgedaan. Hiervoor wil ik u mijn excuses aanbieden. Ik wil graag uw order inzien. Zou u uw (order)gegevens willen mailen naar webcare@nieuwenhuis.nl? Alvast bedankt!

        Met vriendelijke groet,

        Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens

    71. Brenda   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      De klant staat in deze winkel centraal ! In deze zaak zijn ze erg enthousiast !

      Wij hebben nu een top keuken voor een in onze ogen faire prijs.

      Onze woonkeuken is het hart van ons huis geworden terwijl we hem eerst in een hoek hadden willen zetten.

      Dank voor het goede advies en de persoonlijke service.

      Brenda geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    72. Ruddy   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      nieuwhuis selekt keuken aangeschaft. Prima kwaliteit voor die nog uiteindelijk niet veel gekost heeft.
      Het waren tevens erg ‘simpele’ keukens, want ik heb hem geheel zelf in de keukenruimte weten te monteren zonder dat het een lastige klus was. Alleen met de schouw voor de afzuigkap kwam ik niet helemaal uit.

      Ruddy geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    73. Ashley   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Na de slechte recensies gelezen te hebben toch maar Nieuwenhuis een kans gegeven. Verder werden we netjes geholpen in de winkel. Keuken zou met spoed geplaatst worden volledig naar onze gekozen smaak.
      Uiteindelijk werd de keuken voor de bouwvak geleverd en half geplaatst.
      Iedereen van Nieuwenhuis Keukens was ons daarna schijnbaar vergeten.

      Vervolgens 8 weken met een haspel in de keuken geleefd omdat de achterwand niet geplaatst kon worden op dat moment. Ook was de afzuigkap niet goed geplaatst en de onderplint in de verkeerde kleur geleverd en de onder plint is niet goed aangesloten op de kasten.

      De vensterbank die we later besteld hadden kregen we niet eens, omdat we niet thuis waren en de persoon die het kwam brengen geen half uurtje op ons wou wachten. Ze hadden namelijk niet van te voren gebeld dat ze er aan kwamen, terwijl dit wel de afspraak was.

      Na veel gedoe en bellen met klantenservice en de vestiging Deventer, is het nu nog niet klaar. Elke keer wordt beloofd dat we teruggebeld worden, dit is nog geen enkele keer gebeurd. De vrouw die ons hielp op de klantenservice was op het laatst ook niet meer zo vriendelijk tegen ons.

      Afgelopen week is een monteur langs geweest. Heeft met veel pijn en moeite de achterwand geplaatst, want dit had schijnbaar bij de eerste keer geplaatst kunnen worden. Daarnaast heeft hij de afzuigkap vervangen.
      Nu zijn onze plinten nog niet geleverd. En nu wordt dit schijnbaar niet meer gedaan.

      Mooie beloften, wordt niks nagekomen
      Als je keuken besteld staan ze graag voor je klaar en bellen ze bijna dagelijks. Is de keuken betaald dan hoor je er niks meer van en moet je zelf overal achteraan bellen.
      Keuken is nu nog niet volgens afspraak geleverd. Vraag is of dit nog gaat gebeuren.

      Ashley geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van Ashley:

        Beste Ashley,

        Spijtig te lezen dat het een en ander niet goed is gegaan. Ik ontvang graag uw ordernummer zodat ik de huidige situatie in kan zien. Kunt u dit mailen via webcare@nieuwenhuis.nl? Alvast bedankt.

        Met vriendelijke groet,

        Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens

    74. A. Visser   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Bij aankoop waren wij in de veronderstelling afspraken te hebben gemaakt echter deze zijn niet nagekomen. De medewerker waar de afspraken mee zijn gemaakt was inmiddels vertrokken. Prijsafspraken zijn plots door de vestigingsmanager niet te vinden in het dossier(wel door de junior medewerker!) Belafspraken worden niet nagekomen. En als de manager niet aanwezig is mogen de medewerkers geen actie/beslissingen doen.
      Na plaatsing bleek de vaatwasser niet open te kunnen, doordat er een te hoge plint was geplaatst. Netjes gebeld maar werd gelijk afgeblaft dat ik dat eerder had moeten melden bij oplevering van de keuken. Let op dus bij oplevering moet je alles maar dan ook alles nalopen. Onze situatie; op vrijdag komt 1 monteur de keuken plaatsen. Gelet op de grootte van de keuken en de zwaarte van de composietbladen onmogelijk. Maar met mijn hulp is het gelukt aan het einde van de middag alles klaar te hebben.
      Je krijgt dan een formulier onder je neus gedrukt waarop je moet tekenen voor juiste plaatsing. In principe moet je dan met de monteur de gehele keuken nalopen, maar ook de monteur wil graag naar huis dus teken je maar. nooit doen dus.
      Wat betreft de plint, als ik de vaatwasser wilde gebruiken moest ik de plint er zelf maar even afhalen en over een week of 7!! kwam er mogelijk iemand langs. De fabrieken waren dicht vanwege vakantie’s (heb helemaal niks met een fabriek te maken) en een aantal monteurs waren op vakantie.
      Al met al afspraken worden niet nagekomen en een bedroevende service

      A. Visser geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van A. Visser:

        Beste heer of mevrouw Visser,

        Bedankt voor het melden van uw klacht. Het is erg vervelend dat de communicatie in eerste instantie zo stroef gelopen is, en natuurlijk ook dat de installatie niet naar behoren is. We gaan uiteraard onze uiterste best doen om het goed voor u op te lossen. Zou u contact willen opnemen met webcare@nieuwenhuiskeukens.nl? Als u uw ordernummer even vermeldt, wordt er na het weekend zo spoedig mogelijk contact met u opgenomen om alles netjes af te handelen. Alvast bedankt voor uw begrip.

        Met vriendelijke groet,

        Teun – Webcare Nieuwenhuis Keukens

    75. K   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Gelukkig is hier geen druk op ons gelegd om een overeenkomst te tekenen. De uiteindelijke prijzen zijn transparant en helder gecommuniceerd met ons.

      K geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

      • Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van K:

        Beste heer/mevrouw,

        Hartelijk dank voor uw compliment. Fijn dat u naar tevredenheid bent geholpen.

        Met vriendelijke groet,

        Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens

    76. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    77. Frederik- Willem   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Alles helemaal goe echt super. We zijn blij met de aankoop, is van wionkel tot levering super gegaan.

      Frederik- Willem geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    78. Jean   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Ervaring Nieuwenhuis keukens filiaal Asssen
      Wij zijn op 25 maart 2015 naar Nieuwenhuis keukens in Assen gegaan. Hier hebben wij een mooie keuken samengesteld en werden vriendelijk geholpen. Wij zouden een 3d tekening nog via de mail ontvangen werd ons toegezegd. Dit duurt echter langer en pas nadat we zelf contact opnamen kregen we de tekening alsnog. We zagen toen dat we boven de bovenkasten een loze ruimte hadden van 30cm wat teveel is. Dit kon allemaal aangepast worden en we kregen hiervan een offerte voor de meerprijs.
      De kraan die we wilden bestellen was niet meer leverbaar in RVS look. Nieuwenhuis keukens kwam zelf niet met een alternatief en we konden even in de brochure kijken voor een andere. Helaas was er niets van onze gading en de prijs van kraan werd in mindering gebracht.
      We gingen akkoord met de meerprijs van bovenkasten, maar in het filiaal werd door een collega gezegd dat de prijs in offerte niet kon kloppen. Wij vonden dit nogal vreemd en na tussenkomst van iemand anders kregen we de hogere kasten tegen de eerder genoemde prijs.
      Op donderdag 11 juni 2015 werd de keuken geleverd en kon onze aannemer bezig met de installatie. Hij liep meteen tegen het probleem aan dat de afvoer van de afzuigkap niet boven de kastjes weggewerkt kon worden. Vreemd want alles is 3 keer nagemeten.
      Op 12 juni werd mijn vrouw gebeld door de aannemer met een aantal opmerkingen. De aannemer had een fout gemaakt met zagen van de uitsparing van de kookplaat. Dit kan gebeuren en is vervelend, maar moet toch op te lossen zijn. Ik heb meteen contact gezocht met de klantenservice en ik zou teruggebeld worden. Helaas is dat niet gebeurt en we konden pas maandag weer contact opnemen.
      We kwamen er tevens achter dat de plankjes die we besteld hadden niet breed genoeg waren. De deurgreep van de koelkast deur zat op een andere (onlogische) plek dan we hadden afgesproken. De afvoer van de wazemkap kon niet worden aangesloten vanwege het ontbreken van een koppelstuk.
      Ik heb contact opgenomen met Bauknecht en die vertelde dat dit onderdeel alleen via de leverancier besteld kon worden. Ik heb contact gehad met Nieuwenhuis keukens Assen en na wat heen en weer gebel kwamen ze met volgende oplossing: ducttape. Ik kon mijn oren niet geloven. Na aandringen werd er toch nog een keer door Nieuwenhuis met Bauknecht gebeld en toen was het juiste koppelstuk artikelnummer gevonden. De rekening zou echter voor ons zijn dit terwijl wij tijdens het eerste gesprek over keuken al aan hadden gegeven dat de wazemkap op de afvoer naar buiten aangesloten moest kunnen worden… Ook op de vraag wat de levertijd zou zijn, bleef Nieuwehuis het antwoord schuldig… Dit alles is niet klantvriendelijk!
      We hebben op dinsdag 16 juni meerdere malen contact gehad met de klantenservice over het aanrechtblad. Naast het verkeerd gezaagde deel was de zaagsnede van een ander deel 61cm ipv 60cm. Hierdoor sluiten de bladen niet mooi op elkaar. Alles zou nagevraagd worden en wij zouden worden teruggebeld. Dit gebeurde niet en we hebben toen wederom contact gezocht. Alles moest met de teamleider overlegd worden. Wij vragen ons af waarom wij hier op moeten wachten, want we zitten zelf niet te springen om lang zonder een complete keuken te zitten, aangezien er ook kleine kinderen rondlopen! Wij kunnen nu niet koken / spullen opbergen etc…
      De levertijd van de correcte plankjes en koelkastdeur is 3 1/2 week. Dit valt helaas in onze vakantie en zodoende kunnen deze volgens Nieuwenhuis keukens pas na de vakantie geleverd worden. Op de vraag of er een soort spoed procedure is, kregen wij als antwoord dat de leverancier niet sneller kan leveren. Het aanrechtblad probleem ligt nog steeds bij de leverancier hoorden wij nadat we wederom zelf contact op moesten nemen met de klantenservice.
      Kortom we hebben veel geld betaald en kunnen niet genieten van de keuken. Dit ligt gedeeltelijk aan onze aannemer, maar voor het merendeel aan Nieuwenhuis keukens en de klantenservice.

      Jean geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Webcare team Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van Jean:

        Beste meneer / mevrouw Meys,

        We hebben uw melding ontvangen.
        Vandaag is er telefonisch contact met u geweest.
        De service afdeling is op dit moment bezig met uw melding.
        Zij zullen u op de hoogte houden.
        Mochten we u nog verder kunnen helpen, wilt u dan een mail sturen naar webcare@nieuwenhuiskeukens.nl?

        Met vriendelijke groet,
        Tim – Webcare Nieuwenhuis keukens

    79. Corine   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Geslaagd uit de prachtige collectie van nieuwenhuis keukens. Dank jullie wel voor onze nieuwe mooie, maar vooral goedkope keuken!

      Corine geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    80. christian van essen   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Een keuken gekocht bij Nieuwenhuiskeukens in Deventer.

      ontvangst prima de verkoper nam ook de tijd.
      Echter zijn mij een aantal dingen heel erg tegen gevallen,

      1. ik heb tot 2 keer toe gevraagd of de boiler hotfill was, volgens verkoper was dit zo geen enkel probleem. Bij montage bleek dit niet zo te zijn dus nu heb ik een loze warmwaterleiding liggen.

      2. met de verkoper een all-in prijs afgesproken ( echt alles zit er bij in meneer) bij het inmeten een aantal weken later bleek dat hij niet aangesloten zou worden als u dat ook wilt kost dat 450 euro extra.. ja natuurlijk wil ik dat ook. Wat heb ik aan een keuken die niet aangesloten is!! bij na vraag bij de verkoper hoe dat nu kon kreeg ik als reactie , ow ja sorry was ik vergeten te zeggen… dus all-in is geen all-in bij Nieuwenhuiskeukens.

      3. wat ik ook als zeer vervelend heb ervaren is dat ik 3 tot 4 keer naar dat ik de keuken helemaal had uitgezocht nog weer ben gebeld dat er nog weer wat anders ging worden. zoals de koelkast deur moest andersom draaien kastjes van 35 cm die Siematic niet leverde, kleurverschil dat kon ontstaan omdat het blad 3 en de achterwand 2 centimeter dik was..

      4. 2 dagen voor dat de keuken geplaatst zou worden werd ik gebeld dat de afzuigkap niet op tijd te leveren was. dit zou 2 weken langer duren. die 2 weken zijn inmiddels ook al weer verstreken en je raad het al geen afzuigkap……

      Al met al een zeer onprofessioneel gedoe en zeker bij mij een ontevreden gevoel !!

      christian van essen geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van christian van essen:

        Beste meneer van Essen,

        Dank u wel voor het plaatsen van uw review. Ook negatieve feedback stellen wij zeer op prijs! Vervelend dat er een aantal punten verkeerd zijn gecommuniceerd of mis zijn gegaan. Excuses hiervoor. Uw gegevens zijn bij ons bekend, we zullen u telefonisch gaan benaderen om de punten te bespreken.

        Met vriendelijke groet,
        Wendy – Webcare Nieuwenhuis Keukens

      • christian van essen  reageert op de beoordeling van christian van essen:

        Hallo Wendy,

        Het zou fijn zijn als jullie contact opnemen met mij.
        ik ben heel benieuwd af dat gaat gebeuren ik heb namelijk 2 weken geleden dit hele verhaal ook in jullie enquête gezet maar daar heb ik helemaal niets op gehoord.

        Vandaar dat ik het nu hier neer gezet heb.

      • christian van essen  reageert op de beoordeling van christian van essen:

        inmiddels is er een afspraak gemaakt om de afzuigkap te monteren perfect!!
        en de klantenservice heeft mij gebeld en zijn me enigszins tegemoet gekomen, ook hier voor dank!!

    81. keuken gekocht :)   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      perfecte ontvangst bij Nieuwenhuis! zeer goed geluisterd naar onze wensen. Daarna nog verder gekeken bij andere winkels, maar daar hebben wij uiteindelijk niets gevonden. Dus zijn we terug gegaan naar Nieuwenhuis, contact liep in het begin wat stroef maar uiteindelijk paar ontwerpen gekregen die aan onze behoeften voldeed. Zij hebben ons de ruimte en tijd gegeven om te beslissen, uiteindelijk getekend. Wij hebben de keuken laten monteren en nu staat de keuken er al een tijdje naar VOLLE tevredenheid.

      keuken gekocht 🙂 geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    82. Ronald   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Begin maart is onze keuken geleverd. Een goede monteur die het vakkundig gemonteerd heeft. Echter het keukenblad bleek niet goed. Verkoper heeft dit bij bezoek ook toegegeven. Hij heeft zelf ook de showroom apparatuur gebracht. Er zaten geen beschrijvingen bij, maar die konden we nog krijgen.
      Na drie weken nog steeds geen nieuw blad besteld, straks na zeven weken wellicht eindelijk het goede keukenblad. Maar ondanks vele, vele telefoontjes, mailtjes etc geen enkele reactie over de beschrijving van de showroom apparatuur. Zelfs met tussenkomst van de vestigingsmanager nog steeds geen resultaat. Geen idee wat je moet doen om dit voor elkaar te krijgen.

      Ronald geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van Ronald:

        Beste meneer,

        Bedankt voor het plaatsen van uw review. Spijtig te vernemen dat u geen reactie vanuit ons heeft mogen ontvangen, excuses hiervoor. Ik wil u graag helpen! Kunt u uw contactgegevens doorsturen naar webcare@nieuwenhuiskeukens.nl?

        Alvast bedankt voor uw reactie.

        Met vriendelijke groet,
        Wendy – Nieuwenhuis Keukens

    83. Flipper01   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Na een bezoek aan de showroom hebben we een afspraak gemaakt voor een nadere verkenning van de wensen en om de keuken uit te tekenen.
      De medewerker was erg vriendelijk, maar had weinig inbreng in het ontwerpproces. Ik had graag wat meer initiatief verwacht qua handige oplossingen voor de inrichting van de keuken.
      Na het maken van de tekening kwam het gegoochel met de cijfers. De keuken zat een paar duizend euro boven ons budget, maar toevallig was er vorige week een actie die ze konden verlengen mits we direct zouden beslissen…
      We hebben de beslissing nog uitgesteld, maar kregen de offerte niet mee naar huis (tekeningen wel).
      De verkoper was niet erg opdringerig wat zeker positief te noemen is.

      Flipper01 geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    84. Eelco   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      We hadden ons goed georiënteerd op de markt en bij diverse zaken geweest. Vervolgens kwamen we bij Nieuwenhuis keukens. Ze hadden een aanbieding van 50% op apparatuur en gratis montage. Bingo dachten we. We hebben dezelfde keuken laten tekenen als bij een andere zaak. Vervolgens kwam de prijs op hetzelfde uit. Toen aangegeven dat we ons bekocht voelden met z’n aanbieding. Ze hebben toen de korting echt doorgevoerd. Was wel een zware bevalling. Later bleek dat de keuken verkeerd gemeten was; foutje die zij hadden gemaakt. Een gewone kast werd opgeofferd voor een apothekerskast die duurder was. Kosten waren voor hun. Echt super geregeld uiteindelijk maar je moet wel zelf bij de pinken zijn.

      Eelco geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    85. Kemper   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Keuken gekocht bij Nieuwenhuis Assen.Vriendelijke verkoopster maar daar houdt alles mee op.De keuken werd incompleet geleverd en na ruim 3 maanden zitten we nog steeds met een half afgebouwde keuken.Men belt niet terug,op mails wordt geen reactie gegeven,kortom als de keuken eenmaal door hun verkocht is hoef je niet meer op service te rekenen.

      Kemper geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

      • Nieuwenhuis Keukens  reageert op de beoordeling van Kemper:

        Geachte heer/mevrouw,

        Dank u wel voor bericht en vervelend dat u geen goede ervaring heeft met de service. We vinden het erg belangrijk om onze klanten van begin tot eind te voorzien van de juiste klantvriendelijkheid en service.
        Graag vraag ik u uw gegevens en ordernummer van de keuken door te geven, zodat wij zo snel mogelijk uw dossier kunnen inzien, waarna we kunnen handelen.

        Wij horen het graag.

        Met vriendelijke groet,
        Nieuwenhuis Keukens

    86. J. Hidding   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Bij deze onze korte review: , magazine aangevraagd ter inspiratie en ons geabonneerd op de actie e-mails. half jaar later toen de plannen concreter werden zijn we langs gegaan en inmiddels staat de keuken naar volle tevredenheid.

      J. Hidding geeft5 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 5 uit 5 sterren

    87. Vergelijk eenvoudig deze keukenzaken:

       

    88. paul   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      als wij terugkijken hoe alles is verlopen zijn wij erg tevreden over de nieuwe keuken die Nieuwenhuis bij ons heeft geleverd, op een kleine beschadiging na. dat probleem werd echter vrij snel weer opgelost. er is duidelijk met zeer veel aandacht met onze order omgegaan, ook na de levering.

      paul geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    89. Postma   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Tijdens verkoopgesprek bij nieuwenhuis keukens in heerenveen met de prijsopgaaf hanteerde de verkoper de prijzen van betere kwaliteit apparatuur. Nadat je akkoord hebt gegeven en de verkoper gaat de koopovereenkomst opstellen noteert de verkoper een goedkopere versie van de apparatuur op de koopovereenkomst. Als je vervolgens binnen 24 uur hierover reclameert hoor je niets meer!!! Men stuurt je dan van het keukenkastje naar de muur!!

      Postma geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    90. Tesse   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Nieuwenhuis keukens Heerenveen bezocht. We gingen op zoek naar een leuke bijpassende keuken voor ons. En kwamen zo uit bij een moderne keuken met eiken kastjes en composieten werkblad. We zijn prima geïnformeerd over de keuken en hadden geen op of aanmerkingen. Wij waren op zoek naar de keuken die veel opbergruimte biedt en redelijk luxe inbouwapparatuur heeft met onder andere een espressomachine. Deze keuken was in meerdere kleuren verkrijgbaar maar wij waren allang tevreden met de huidige kleur. dankjewel nieuwenhuis!

      Tesse geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    91. S.d Wilde   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Wat je tegenwoordig ziet, een semi-eiland. heel handig voor als je voor extra bergruimte nodig hebt, en het ziet er uit als interieur waardoor het mooi doorloopt in je eigen woonkamer, voorkamer etc. ik ben er zelf veel opzoek naar geweest onder andere naar Nieuwenhuis keukens Groningen & Bruynzeel keukens Groningen en bij Nieuwenhuis vond ik uiteindelijk de semi-eilanden het mooist. De adviseurs luisterden goed naar wat ik precies wilde en kwamen met creatieve en praktische ideeën en adviezen.

      S.d Wilde geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    92. T Mellema   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Nieuwenhuis Keukens maakt deel uit van de Mandemakers Groep en als je daar een keuken koopt ben je vanaf dat moment een ordernummer die alleen nog wordt geholpen, indien een probleem zich voordoet, door een slecht opgeleide juffrouw van de klantenservice in Waalwijk. Geholpen is niet de juiste benaming; het bos ingestuurd is de juiste kwalificatie. Een absolute afrader !! Wij zijn zo stom geweest

      T Mellema geeft1 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 1 uit 5 sterren

    93. eppeluitmeppel   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Nieuwenhuis Meppel gaf mij een heel goed gevoel, het zijn echte vaklui en zelfs het monteren verliep zonder enige problemen (ze waren al in een paar uur klaar). Ik had niet meer kunnen wensen, top service en een supermooie keuken!

      eppeluitmeppel geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    94. Linda   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Wie een klein budget heeft en toch een kwaliteitkeuken wil hebben raad ik aan om naar nieuwenhuis keukens in assen te gaan. Heb ik ook gedaan en bij hun keukenoutlet staan de mooiste keukens voor zachte prijsjes 😉 Het is wel even opletten met de maatvoering, maar ik heb gelukkig wel een passende keuken gevonden voor onze ruimte en ik weet zeker dat ik er maximaal van ga genieten als die eenmaal in mijn huis staat!

      Linda geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    95. ersa   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Uiteindelijk zijn wij toch uitgekomen bij nieuwenhuis keukens. Een keukenzaak waar we maanden geleden al eens een ontwerp hadden laten maken. Na veel aanpassingen in het ontwerp, ook elders, hebben we besloten hier te kopen. De klik met de adviseur was geweldig. hij heeft ons een aantal keren gebeld nog en omdat we nogal twijfelaars zijn, hebben we hier de knoop doorgehakt. Nu, na 4 maanden is de keuken perfect afgeleverd! Een aantal onderdelen hebben we elders gehaald en we zoeken nog wat keukenaccessoires. nieuwenhuis keukens…dank voor het top advies en onze prachtige keuken.

      ersa geeft4 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 4 uit 5 sterren

    96. Marco   schrijft over Nieuwenhuis keukens:
      Nieuwenhuis keukens makkelijk te vinden in Deventer, pal naast de keukenconcurrent. Mooie keukens, hartelijke ontvangst en een mooie showroom. Keukens zijn er niet duur. Zijn ook nog even naar de keukenconcurrent geweest.Kon zelf het verschil niet echt zien. Keukenconcurent leek goedkoper.

      Marco geeft3 uit 1 tot 5 sterren Beoordeeld met 3 uit 5 sterren

    Geef een reactie

    Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

    *

    *

    Met het plaatsen van een ervaring gaat u akkoord met de Algemene Voorwaarden
    Spring naar toolbar